A nosa máquina
Obxectivo e idea
O obxectivo do traballo foi presentar un sistema robotizado para presentalo á Proba Libre de Robocampeones 2010.
Entre as distintas ideas presentadas escollimos facer unha máquina expededora de caramelos que funiconase con dous ou máis tipos de moedas e que permitise escoller diferentes tipos de caramelos.
Tamén ocorréusenos que o programa nos avisase cando non quedasen caramelos, pero deixamos este traballo a medias pola falta de tempo.
Tempo
Unicamente tivemos algo máis de dúas semanas para pensar e preparar o proxecto antes da competición. Precisaríamos de algún tempo mais para perfeccionar o programa e os mecanismos, facelo algo máis complexo e completo.
Aínda que co pouco tempo que tivemos para facelo todo, está bastante ben.
Materiais e ferramentas
Materiais:
- 1 equipo Lego Mindstorms NXT
- 1 taboleiro de DM (base 95x43 cm)
- DM (fabricación do sistema selector de moedas)
- 3 tupers grandes, 4 pequenos
- Bridas (suxeición da estrutura á base)
- Cola branca, cola termofusible, pintura negra.
Ferramentas:
- Serra de calar
- Trade
- Soldador (para furar os tupers de plástico)
- Pistola de cola termofusible)
Grupos
Programación:
Damián Gesteira , Jorge Costas , Brian González.
Deseño e construción do mecanismo de identificación e selección de moedas:
Simón Marcote , Jonatan Fontán , Rubén Castrillón , Aaron Rodriguez , Lucio Penedo.
Deseño e construción dos mecanismos dos caramelos:
Javier Carneiro, Pablo de Villalobos, Ricardo Alvarado.
Montaxe e axuste da máquina:
Todos